loading...
آموزش جامع وترفندکامپیوتروموبایل
امام سجاد (ع):

منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) برترین اهل هرزمان اند .  

 

*اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج*

 
ابوذرقنبری بازدید : 26755 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (4)

User Account Control یکی از ویژگی‌های ویندوز 8 و 8.1 می‌باشد که می‌تواند از دستکاری‌های غیر مجاز در سیستم جلوگیری نماید.

موس را در گوشه بالا یا پایین سمت راست دسکتاپ قرار دهید و از نوار چارمز (Charms Bar) برروی Settings و سپس برروی  Control Panel کلیک کنید.

توجه داشته باشید در ویندوز 8 و ویندوز 8.1 با راست کلیک برروی Start در گوشه چپ و پایین دسکتاپ نیز Control Panel در دسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید از کلیدهای ترکیبی "Win + X" نیز برروی کیبورد استفاده نمایید.

 در بخش جستجوی بالای پنجره "کنترل پنل" عبارت UAC را وارد نمایید.

لینک Change User Account Control settings نشان داده می شود. برروی آن کلیک نمایید.

 برای دسترسی به پنجره User Account Control settings می‌توانید به روش‌های زیر نیز عمل کنید:

اگر کنترل پنل در حالت نمایشی Category می‌باشد به System and Security -> Action Center مراجعه کرده و در لینک‌های سمت چپ بررویChange User Account Control settings کلیک نمایید.
اگر کنترل پنل در حالت نمایشی Icons می‌باشد به Action Center مراجعه کرده و در لینک‌های سمت چپ برروی
Change User Account Control settings کلیک نمایید.

 با جابجایی دکمه ی لغزنده و قرار دادن آن در پایین‌ترین سطح، UAC بصورت کامل غیرفعال می شود. برروی OK کلیک نمایید.

در پیام نشان داده شده برروی Yes کلیک نمایید تا تغییرات اعمال شده و UAC غیرفعال شود. در ویندوز 8 و 8.1 پس از غیرفعال کردن UAC نیازی به ریست ویندوز نیست!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نیما در تاریخ 1394/12/22 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

عالیه مخصوصا\" که شیر فهم می کنید (چون عده ای تازه کارند و شرح بیشتر اونارا روشن تر می کنه ) در هر حال تشکر می کنم

این نظر توسط کیمیا در تاریخ 1394/07/16 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

ممنونم آقای پویا!کمکم کردین

این نظر توسط pouya در تاریخ 1394/02/25 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستعزیز واقعا بهم کمک کردین در اون قسمتی که گفتین ویندوز 8و8.1 نباید ری استارت کنیم چرا حتما باید ری استارت بشه من خودم ویندوز 8 دارم و وقتی کهuacرو فعال کردم (من مشکلم غیر فعال بودنش بود)دوباره مشکل داشتم لپ تاپ رو ری استارت کردم ودرستشد باز ازتون تشکر میکنم

این نظر توسط کمبوجیه در تاریخ 1394/01/26 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

very good


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 308
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 59
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 2,530
  • بازدید ماه : 2,530
  • بازدید سال : 87,544
  • بازدید کلی : 1,263,875