loading...
آموزش جامع وترفندکامپیوتروموبایل
امام سجاد (ع):

منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) برترین اهل هرزمان اند .  

 

*اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج*

 
ابوذرقنبری بازدید : 211 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)

Web Pinner نرم افزاری کم حجم و رایگان میباشد که در عرض چند ثانیه میتوانید سایت های محبوب خود را به کلیک راست ویندوز اضافه کنید.

ادامه مطلب

Web Pinner نرم افزاری کم حجم و رایگان میباشد که میتوانید سایت های محبوب خود را به کلیک راست ویندوز اضافه کنید.

نرم افزار را اجرا و در قسمت Add Website مشخصات وبسایت موردنظر را وارد  و از گزینه Icon برای وبسایت خود یک آیکن انتخاب و توسط Open With تعیین کنید سایت با کدام یک از مرورگرها نمایش داده شود.

پس از تنظیمات،بر روی دکمه Apply  کلیک کنید.

نکته: برای حذف سایت مورد نظر از کلیک راست اسم سایت را در قسمت Remove Website نرم افزار تایپ و بر روی گزینه Remove  کلیک نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/10/28 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزيز .
ماشااله با اين همه بازديدي که سايتت داره مي توني حسابي ازش پول در بياري .
کاري که خودم دارم انجام ميدم و خداييش راضي هستم .
سايتي بهت معرفي مي کنم که خودم هم دارم استفاده مي کنم فقط کافيه ثبت نام کني و نيم ساعت کدش رو توي وبلاگت بزاري اگه راضيت نکرد سريعا کد رو بردار ولي مطمئن باش مثله خود من مشتري دائمي اين سايت مي شي .
کافيه وارد اين آدرس بشي :
http://redpopup.com/ref:208
و ثبت نام کني و کدش رو بزاري توي سايتت و آدرس سايتت رو حتما تو قسمت مديريت وبسايت ثبت کن .اون وقت بعد از چند روز که حسابت به 15 هزار تومن رسيد درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توي حساب بانکيت تحويل بگير .
دوست عزيز توي اين دوره زمونه که هزينه هاي زندگي زياده نبايد شانس پول درآوردن راحت و بي دردسر رو از دست داد .
فقط نيم ساعت امتحانش کن و خوشت نيومد ديگه استفاده نکن .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 308
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 7,151
  • بازدید سال : 70,469
  • بازدید کلی : 1,246,800