loading...
آموزش جامع وترفندکامپیوتروموبایل
امام سجاد (ع):

منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) برترین اهل هرزمان اند .  

 

*اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج*

 
ابوذرقنبری بازدید : 293 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال به این نوع کاراکترها برخورد داشته اید؟

Ó ÇÒ Âä íÇã ÇÑÓÇá ãí ÔæÏ

سؤال این است که چطور آن را به متن فارسی قابل فهم تبدیل کنیم؟

برای این کار، روال زیر را طی کنید:

۱- اگر نرم افزار NotePadd++‎ را ندارید،  دانلود و نصب کنید.

۲- پس از نصب، کلیدهای Ctrl+N را بزنید تا یک فایل جدید ایجاد شود.

۳- کدهای خراب  را داخل آن کپی کنید. 

۴- فایل را ذخیره کنید.

۵- خوب، حالا از منوی Encoding و زیرمنوی Character set، سپس زیرمنوی Arabic و در نهایت Windows-1256 را انتخاب کنید:

۶- درست شد؟

اگر کاراکترها درست نشد، به مرحله ۲ برگردید و دوباره مراحل را طی کنید و این بار گزینه ISO 8859-6 را انتخاب کنید.

همینطور ادامه دهید تا بالاخره یکی جواب بدهد.

بعد از منوی Arabic به منوی Western European بروید.

خلاصه نسبت به اینکه اولین بار فایل شما با کدام استاندارد ذخیره شده، باید یکی از این ها جواب بدهد.

توجه: در هر بار، حتماً باید فایل جدیدی ایجاد کنید و بعد کاراکترهای عجق وجق را Paste کنید و این گزینه را انتخاب کنید. نکند یک وقت اگر جواب نداد، روی همان فایل، کارکاتر ست دیگری را اعمال کنید!

اگر درست شد، چطور کاراکترها را به صورت صحیح ذخیره کنم؟

اگر فرضاً همان بار اول یعنی با انتخاب Windows-1256 کاراکترها به فارسی صحیح تبدیل شدند، مراحل زیر را طی کنید تا فایل را طوری تنظیم کنید که از این به بعد همیشه به صورت صحیح باز شود:

۱- همین الان که کاراکترها صحیح هستند، کلیدهای Ctrl+A را بزنید تا همه انتخاب شوند.

۲- آن ها را کپی کنید. (Ctrl+C)

۳- حالا از منوی Encoding گزینه Encode in UTF-8 without BOM را انتخاب کنید. (احتمالاً کاراکترها تبدیل به یک سری کد نامعلوم می شوند. مشکلی نیست)

۴- کلیدهای Ctrl+A را مجدداً بزنید که همه انتخاب شوند.

۵- حالا Paste کنید. (Ctrl+V) خواهید دید که کاراکترهای سالم Paste می شوند.

۶- حالا با خیال راحت فایل را جایی ذخیره کنید.

۷- تمام! از این پس که آن را باز کنید، به صورت صحیح باز می شوند.

ابوذرقنبری بازدید : 319 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

این اپلیکیشن مخصوص ویجت های موبایلی هست و برای رایانه وجود نداره.وی چت رو میتونید برای سیستم عامل های اندروید، ios، ویندوزفون و حتی سیمبین دریافت کنید و به راحتی از اون استفاده کنید.

اما بسیاری از کاربران به هر دلیلی شاید بخواهند این برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنند و از آن استفاده کنند! این کار عملی است اما نیازمند انجام مراحلی است که در ادامه برای شما توضیح میدم.

 وی چت برای سیستم عامل ویندوز رایانه وجود نداره، پس نمیتونیم به صورت مستقیم از این برنامه روی رایانه استفاده کنیم به همین خاطر باید از یک شبیه ساز استفاده کنیم.

باید یک نرم افزار شبیه ساز اندروید برروی کامپیوتر نصب کنیم سپس وی چت نسخه اندروید را از اینترنت دانلود کنید و آن را بر روی شبیه ساز نصب کنید.

نرم افزار BlueStacks رو به شما پیشنهاد میکنم.

پس از اینکه این نرم افزار رو دانلود و نصب کردین، به دنبال نسخه اندروید وی چت بگردین و اون رو دانلود کنید. اگر BlueStacks رو به درستی نصب کرده باشین، از این به بعد برنامه ها با فرمت apk با این برنامه باز میشوند. پس میتوانید با دوبار کلیک روی فایل وی چت اون رو نصب کنید.

اگر پیش از این در وی چت حساب کاربری ندارید باید در ابتدا در برنامه ثبت نام کنید. در قسمت ارسال شماره موبایل برای ثبت نام در وی چت، شماره یک موبایل که در دسترس خود دارید را وارد کنید تا پیامک فعال سازی برای شما ارسال شود. پس از آن کد فعالسازی را در برنامه وارد کنید و ادامه مراحل را پیگیری کنید تا حساب برای شما ساخته شود.

حالا میتونید از وی چت بر روی کامپیوتر استفاده کنید. فقط دقت داشته باشین که وی چت یه سری امکانات داره که روی کامپیوتر نمیشه از اون امکانات استفاده کرد. مانند پیدا کردن خودکار مخاطبین تلفن شما که عضو وی چت هستند و یا پیداکردن اطرافیان و Shake

در ضمن BlueStacks کمی در پشتیبانی از زبان فارسی مشکل داره اما کار مارو راه میندازه. شما میتونید دیگر نرم افزارهای اندرویدی رو به واسطه ی این برنامه بر روی کامپیوتر خودتون نصب کنید.

ابوذرقنبری بازدید : 221 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

1- Business( لایه معماری کاری): می توان گفت این رده اهداف و ماموریت های سازمان را مشخص می کند مدیران ارشد در این رده فعالیت میکنند.

2- INFORMATION( لایه معماری اطلاعاتی): این رده در قسمت پایین business قرار داد اطلاعات به رده بالا business می رود جالب است بدانید چگونگی تهیه و پردازش اطلاعات در این رده مورد بررسی قرار می گیرد مدیران it در این رده قرار دارند.

3-apphication or information system( لایه کاربردها با سیستم های اطلاعاتی) می توان گفت :برنامه های کاربردی که نیاز است برای جمع آوری ، پردازش، ذخیره، تجزیه و تحلیل، بازیابی و انتقال اطلاعات،وظایف سیستم های اطلاعاتی هستند  application داده ها را جمع آوری و می تواند برای سازمان خروجی داشته باشد.

 

3- Data( لایه معماری فناوری): داده ها در این رده جمع آوری می شوند بحث پایگاه داده، مدل داده لی و رابطه بین موجودیت ها در این رده مورد بررسی قرار میگرد.

5-technologg( لایه تکنولوژی): می توان گفت آخرین لایه مرتبط می شود با سخت افزا، نرم افزار و چگونگی ارتباط بین واحدها و شبکه های مختلف، مثلا مدیران شبکه پرنسل در جلسه آینده با سیستم های اطلاعاتی پشتیبانی را مدیریت آشنا خواهید شد.

ابوذرقنبری بازدید : 285 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

DOCX : این فرمت رایج ترین و بهترین فرمت ذخیره سازی فای لهای ورد است، اما ذکر این مطلب ضروری است که این فرمت قابل پشتیبانی تنها 2013 - 2010 - Word 2007 است.

DOCM : این فرمت برای ذخیره سازی سندهایی است که دارای Macro هستند.

DOC : این فرمت برای 2003 - Word 97 است

PDF : این فرمت فایل رو به صورت غیر قابل تغییر در می آورد؛ و قابل اجرا با Word نیست فایده این فرمت این است که سند شما به صورتی که آن را ایجاد کرده اید ذخیره میشود. پس می تونه خیلی مفید باشه

HTML و HTM : این دو فرمت صفحات Word را به صورت صفحات مورد استفاده درWeb ذخیره می کند.

TXT : این فرمت گرچه نمی تونه تمامی قالب های سند شما رو ذخیره کنه اما می تونه در تمامی سیستم ها به اجرا در بیاد.

ابوذرقنبری بازدید : 373 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Evernote چیست؟

Evernote محبوب‌ترین برنامه یادداشت‌برداری رایگان است. قدرت اصلی این برنامه در اینجا نهفته که اگر آن را بر روی کامپیوتر خانگی، تلفن هوشمند یا تبلت خود نصب کنید، همه اطلاعات آن با استفاده از اینترنت، بین ابزار های مختلف همگام خواهد شد. درواقع اگر یادداشت‌های خود را در یک ابزار یا گجت تغییر دهید، بلافاصله پس از ذخیره، کلیه تغییرات را می‌توانید در سایر گجت‌های خود ملاحظه فرمایید. مهمترین ویژگی این برنامه، همگام‌سازی سریع آن است.

Evernote در پلتفرم‌های نرم‌افزاری گوناگونی چون ویندوز، مک، iOS، آندروید و بلک‌بری عرضه می‌شود. بدین ‌ترتیب می‌توان آن را تقریبا بر روی تمام گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی نصب نمود.تمامی این برنامه‌ها قادرند از طریق بستر اینترنت، با یکدیگر تعامل دشته و همگام‌سازی را به صورت آنلاین انجام دهند. از این گذشته Evernote افزونه‌ای برای مرورگر‌های اینترنتی نیز تهیه کرده است تا کاربرانی که بیشتر تمایل به استفاده از افزونه‌ها دارند نیز از آن بی‌بهره نمانند.

کجا و چگونه Evernote را دانلود و نصب کنیم؟

برای دریافت برنامه کافی است به وب سایت Evernote مراجعه کرده و با توجه به گجت یا سیستمی که در اختیار دارید، برنامه مناسب را دریافت نمایید. راستی فراموش نکنید که باید در این سایت ثبت‌نام نمایید. اگر هم زمانی پیش آمد که به هیچ کدام از گجت‌های خود دسترسی نداشتید، می‌توانید مستقیما با مراجعه به همین سایت به کلیه یادداشت‌هایتان دسترسی داشته باشید.

روش استفاده از Evernote

پس از دریافت و نصب برنامه مخصوص سیستم‌عامل ویندوز، آن را اجرا نمایید. ظاهر برنامه از 3 قسمت اصلی تشکیل شده است. در بخش چپ دفترچه یادداشت‌های موجود‌تان فهرست می‌شوند.

می توانید با توجه به موضوع و دسته‌بندی یادداشت‌ها ، از دفترچه یادداشت‌های مختلفی استفاده نمایید. از این گذشته می‌توانید با راست کلیک بر روی یک دفترچه و انتخاب گزینه add it to a stack آن را به مجموعه‌ای از دفترچه‌ها اضافه نمایید.

در قسمت 2 فهرستی از یادداشت‌های جاری موجود در دفترچه را مشاهده می کنیم؛ و در قسمت 3 نیز پیش نمایشی از یادداشت به همراه لینک منبع و تگ های آن قابل ملاحظه است.

یک ویرایشگر مخصوص نیز برای این مورد در نظر گرفته شده است که کار را برای کاربر بسیار ساده می‌کند. این ویرایشگر حالت‌های ویرایشی مختلفی دارد و کاملا کاربردی است.

جالب اینجاست که با برنامه Evernote حتی می‌توانید "یادداشت‌های محلی" (Local) نیز ایجاد کنید؛ بدین معنی که این یادداشت‌ها تنها در سیستم‌عامل شما باقی مانده و در سرور ابری و بین سایر Evernote‌های نصب شده بر روی دیگر گجت‌هایتان همگام‌سازی نخواهد شد، که مسلما برای طرح‌های محرمانه و برنامه‌های جدیدی که در سر دارید گزینه خوبی است.

انتقال یادداشت‌هایتان نیز ممکن است، می‌توانید فایل خروجی مورد نظر خود را به فرمت‌های گوناگونی چون enex، html، mht تبدیل کرده و آن را به سادگی با دوستان به اشتراک بگذارید.

مطمئن باشید همکارتان که از سیستم‌عامل دیگری استفاده می‌کند، از این که فایل مورد نظرتان را به فرمت مناسبی برایش ارسال می‌کنید خوشحال خواهد شد.

چگونه یادداشت‌های خود را با دیگران به اشتراک گذاریم؟

می توانید متن مورد نظر خود را نوشته و سپس لینک مخصوص Evernote آن را در شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک یا توئیتر با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. یا اینکه نشانی آن را از طریق ایمیل به دوستان و همکارانی که می‌دانید به آن احتیاج دارند ارسال کنید.

از این گذشته می‌توانید با پرداخت مبلغی جزئی (5 دلار در ماه یا 45 دلار در سال) و تهیه حساب‌های طلایی، به دوستان و همکاران خود اجازه ویرایش یادداشت‌هایتان را بدهید. اشتراک‌گذاری نوشته‌ها هیچ‌گاه این اندازه ساده نبوده است.

کافی است به بالای محیط برنامه رفته و در زبانه ی Shared بر روی Manage sharing کلیک بزنید.

سپس از آنجا دفترچه یادداشت‌هایی که قصد دارید با سایرین به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید.

کاربردهای عملی

شما می‌توانید از Evernote در محیط کار، تحصیل، خانه، سفر و ... استفاده کنید، یادداشت برداری با Evernote در کلاس درس مسلماً لطف دیگری دارد. بدین ترتیب می‌توانید با بهره از قابلیت‌های این برنامه کارایی‌تان را حداکثر نمایید.

حتی برای تهیه فهرست خرید خانه می‌توانید از همسر عزیزتر از جانتان بخواهید که این کار را در محیط Evernote انجام دهد، مسلما چنین خریدی برای آقایان به مراتب زجرآورتر خواهد بود، چرا که دیگر هیچ چیزی از قلم نخواهد افتاد!!

علاوه بر متن با اورنوت می‌توانید تصویر و یا صدا را نیز ذخیره و بین ابزارهای مختلف خود به اشتراک بگذارید.


ابوذرقنبری بازدید : 371 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

یک مجموعه نرم‌افزاری با نام Prey وجود دارد که شما را قادر می سازد لپ‌تاپ به سرقت رفته خود را به صورت کنترل از راه‌دور مانیتور کنید، از نمایشگرش هنگامی که سارق مشغول کار با آن است اسکرین‌شات گرفته، با وب کمش تصویر چهره سارق را ضبط کنید و با توجه به محل اتصال لپ‌تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را پیدا کنید و با یک گزارش نسبتاً کامل و حسابی به سراغ پلیس بروید و بخواهید دزد را بیابد. خوشبختانه Prey کدباز و رایگان است اما ببینیم چگونه می‌توان از آن استفاده کرد.

ابتدا یک اکانت مهمان در ویندوز بسازید ‏ ‏

در ویندوز Prey به صورت یک سرویس در پس‌زمینه اجرا می‌شود. این بدین معنی است امکان ردیابی تنها زمانی فعال می‌شود که سارق به یکی از اکانتهای کاربری موجود بر روی سیستم‌عامل لاگین کرده باشد. برای اینکه سارق بتواند به لپ‌تاپ شما لاگین کند دو راه‌حل پیش‌رو دارید: اول اینکه می‌توانید کلاً روی اکانت اصلی خود پسورد نگذارید (که البته از نظر مسائل امنیتی شاید کار خوشایند و درستی نباشد) و راه‌حل دوم که توصیه می‌شود ساخت یک اکانت مهمان یا Guest که فاقد پسورد باشد. 

ساخت اکانت مهمان کار ساده‌ای است، ابتدا استارت منو را باز کنید، بر روی کامپیوتر کلیک راست کنید و گزینهء Manage را انتخاب نمائید. در پنجره‌ای که باز می‌شود در ستون سمت راستش گزینهء Local Users and Groups را انتخاب کرد و سپس وارد قسمت Users شده در وسط پنجره کلیک راست کرده و با انتخاب گزینهء New User می‌توانید یک اکانت جدید بسازید. ‏

‏ نصب Prey ‏ ‏

اکنون فایل نصاب Prey را که دانلود کرده اید نصب کنید و وقتی به پایان عملیات نصب رسیدید گزینهء Choose to configure Prey now را انتخاب کنید. در این مرحله لازم است مشخص کنید چگونه می‌خواهید Prey را مدیریت کنید و برای اینکار دو گزینه دارید یا از کنترل پنل آنلاین Prey استفاده نمائید و یا به صورت مستقل. استفاده از کنترل پنل آنلاین محدودیت‌هایی دارد مثلاً اینکه تنها 10 گزارش می‌توانید دریافت کنید ولی از آنجایی که 10 گزارش هم برای گیر انداختن سارق حاوی اطلاعات زیادی است و هیمنطور گزینهء کنترل پنل آنلاین برای عموم کاربران نسبتاً ساده‌تر است لذا به سراغ این گزینه می‌رویم و پس از انتخاب آن از ما خواسته می‌شود تا یک اشتراک Prey برای خودمان بسازیم.

بعد از این موارد بد نیست کامپیوتر خود را تنظیم کنید تا همواره سعی کند به نزدیکترین کانکشن اینترنت Wi-Fi رایگانی که در دسترسش است متصل شود اینگونه حتی اگر سارق قصد اتصال به اینترنت را نداشته باشد شانس به دام افتادنش تا حدی بالاتر می‌رود. 

 دریافت گزارش ‏ ‏

حالا اگر روز بد‌شانسی شما فرا رسید و لپ‌تاپ‌تان به سرقت رفت بد نیست به کنترل پنل Prey وارد شوید و شانس خود را در ردیابی سارق امتحان کنید. در بخش تنظیمات کنترل پنل گزینه‌های فراوانی برای نحوهء گزارشگیری وجود دارد اما در بالای این گزینه‌ها مهم‌ترین گزینه یعنی Missing وجود دارد که در صورتی که بر روی اسلایدر مقابل این گزینه کلیک کنید لپ‌تاپ شما شروع به ارسال گزارش خواهد کرد. انتخاب فاصلهء زمانی گزارش‌ها با شما است اما فراموش نکنید Prey تنها 10 گزارش را در پنلش ثبت خواهد نمود پس اگر فکر می‌کنید دریافت چند گزارش با فاصلهء زمانی کوتاه شما را به سارق نزدیک نمی‌کند می‌توانید فاصلهء زمانی را بیشتر کنید یا در شرایط برعکس کمترش کنید. گزارشی که Prey به شما می‌دهد می‌تواند اطلاعات فراوانی را دربر داشته باشد از شماره آی‌پی اتصال سارق به اینترنت، محل استقرارش بر روی نقشه، تصویر چهره‌اش که توسط وب‌کم لپ‌تاپ تهیه شده و... . هر چند این راه‌حل یک راه‌حل صد در صدی برای رسیدن به لپ‌تاپ دزدیده شدهء شما نیست اما امیدی است در نا‌امیدی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ابوذرقنبری بازدید : 259 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

ابتدا Computer را باز کنید و بر روی یکی از درایو های خود راست کلیک کنیدوPropertiesراکلیک کنید.

سپس وارد سربرگ Tools شوید در ویندوز 7 و XP بر رویCheck now  و اگر ویندوز 8 دارید برو رویCheck کلیک کنید

درپنجره باز شده  دو گزینه وجود دارد که :

گزینه اول برای ترمیم فایل های سیستمی به صورت خودکار است.

و گزینه دوم برای بررسی قسمت های بد سکتور و تلاش برای برگرداندن آنها است.

هر دو گزینه را انتخاب کنید و سپس بر روی start کلیک کنید.

منتظر بمانید تا برنامه کار خود را انجام دهد. دقت کنید دوستان که اگر بار اول است این کار را انجام می دهید، به احتمال زیاد انجام این کار مدت زمان زیاد طول خواهد کشید. و در پایان بر روی Ok کلیک کنید.


ابوذرقنبری بازدید : 381 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 System Restore

ابتدا بر روی آیکون Computer راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

سپس در پنجره باز شده از قسمت سمت چپ بر روی عبارت System protection کلیک کنید.

در پنجره باز شده در قسمت شماره یک (در عکس) وضعیت درایو ها به صورت Off است. اگر شما بخواهید وضعیت تمام درایوها به زمان ایجاد System Restore بازکردد باید بر روی درایوها کلیک کنید و سپس بر روی Configure کلیک کنید.

در پنجره باز شده شما سه گزینه در پیش رو دارید.

شماره یک مربوط به فعال کردن System Protection جهت بازیابی تنظیمات ویندوز و نسخه های فایل ها

شماره دو مربوط به فعال کردن System Protection فقط برای نسخه های قبلی فایل ها و در نهایت شماره سه مربوط به غیر فعال کردن System Protection است.

شما گزینه اول را انتخاب و بر روی Ok کلیک کنید و این کار را برای مابقی درایوهای سیستم خود در صورت نیاز انجام دهید.

سپس بر روی Create کلیک کنید. 

و در پنجره جدید باز شده یک نام برای نقطه بازگشت وارد کنید و بر روی گزینه Create کلیک کنید. 

بر روی Close کلیک کنید و در نهایت در پنجره قبلی بر روی Ok کلیک کنید و مابقی پنجره ها را که در طی این عمل باز کردید را ببندید.
حال فرض کنید ویندوز شما دچار مشکل شده است و می خواهید از نقطه بازگشتی که قبلا ایجاد کرده اید جهت بهبود وضعیت ویندوز استفاده کنید. برای این کار روند زیر را دنبال کنید.
ابتدا بر روی Start کلیک کنید و سپس در قسمت جستجو عبارت System Restore را وارد کنید و در بالا بر روی System Restore کلیک کنید.
پس از کلیک پنجره جدیدی برای شما باز می شود. بر روی Next کلیک کنید.
در پنجره جدید شما تمام نقاط بازگشتی که قبلا ایجاد کرده اید را مشاهده می کنید. شاید شما در هنگام نصب برنامه خاصی که این احتمال را می دادید که امکان دارد ویندوز شما دچار مشکل شود یک نقط بازگشت ایجاد کرده باشید و در این صورت شما چند نقط بازگشت خواهید داشت. یکی از آنها را انتخاب کنید و بر روی Next کلیک کنید.
در پنجره جدید بر روی Finish کلیک کنید و در پیغام جدید بر روی Yes کلیک کنید تا وضعیت ویندوز شما به نقطه بازگشت مشخص شده بازگردد.

ابوذرقنبری بازدید : 199 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

هاب آفيس در ويندوز فون برنامه‌اي است که امکان کار با اسناد آفيس را در گوشي براي شما فراهم مي‌آورد. در اين مکان شما قادر خواهيد بود که انواع اسناد آفيس را پيدا کرده، باز کنيد و تغييرات دلخواه خود را به اسناد مربوطه اعمال کنيد و اين که قادر خواهيد بود سند جديدي را ايجاد کنيد و در شرايط مختلف روي تلفن، تبلت و کامپيوتر ويندوزي خود از آن استفاده نماييد. براي دسترسي به هاب آفيس ابتدا به ليست اپليکيشن‌ها در گوشي خود برويد و آيکن مخصوص آفيس را انتخاب کنيد. در ادامه به توضيح اجزاي هاب آفيس خواهيم پرداخت.

قسمت Recent از Office Hub به اسنادي اختصاص دارد که اخيرا از آن استفاده کرده‌ايد. در اين قسمت شما مي‌توانيد اسناد تازه استفاده شده را به سرعت پيدا کرده و از آن‌ها استفاده کنيد، مطالعه کنيد و يا تغييرات مورد نظر خود را روي آن‌ها اعمال کنيد. همچنين در همين قسمت است شما قادر هستيد سند جديدي را ايجاد کنيد. پس اين قسمت جزو مهم‌ترين بخش‌هاي Office Hub است.
Place به محل ذخيره‌سازي اسناد آفيس شما ارتباط دارد. در اين قسمت شما به مکاني که اسناد خود را در آن ذخيره کرديد يا مي‌خواهيد ذخيره کنيد دسترسي خواهيد داشت. اين مکان‌ها عبارتند از SkyDriveيا همان فضاي ابري (Cloud)، يا سايت SharePoint، ايميل و در نهايت تلفن همراه شما که اگر به ايميل شما سندي ارسال شد مي‌توانيد از اين طريق به راحتي به آن دسترسي داشته باشيد.
مجموعه آفيس موبايل شامل نرم‌افزارهايي مي‌باشد که مي‌توان به Microsoft Word Mobile ،Microsoft Excel Mobile ،Microsoft PowerPoint Mobile ،Microsoft OneNote Mobile و Microsoft SharePoint Workspace Mobile اشاره کرد. همچنين ذخيره‌سازي اسناد در SkyDrive کاربر را قادر مي سازد که به اسناد خود در هر نقطه و در هر جا دسترسي داشته باشند.
ابوذرقنبری بازدید : 235 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

برای جلوگیری از ری استارت خودکار ابتدا پنجره System را باز کنید

از سمت چپ گزینه ای با نام Advanced System Settings را انتخاب نموده و سپس از کادر باز شده زبانه Advanced را برگزینید.

در زبانه Advanced و در بخش Startup and Recovery گزینه Settings را انتخاب نموده، سپس در کادر باز

شده و در بخش System Failure علامت گزینه ای با نام Automatically Restart را بردارید

از این پس سیستم شما در هنگام مواجهه با هر گونه خطای صفحه آبی مرگ به صورت خودکار ری استارت نخواهد شد.

ابوذرقنبری بازدید : 301 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

برای غیر فعال کردن Control Panelاز طریق تغییر در رجیستری ویندوز می باشد.

برای این منظور کلید پنجره ی روی کیبورد را زده و سپس دکمه R را فشار دهید با انجام این کار کادر محاوره ای با نام Run باز خواهد شد سپس داخل

کادر عبارت gpedit.msc را تایپ کنید وکلید Enter را فشار دهید.بعد از انجام این کار رابط ویراشگری با نام Local Group Policy Editor باز خواهد شد.

بعد از باز شدن این رابط مسیر زیر را در آن طی کنید 

User Configuration\Administrative Templates\Control Panel

بعد از طی کردن این مسیر در طرف راست با تظیمی با نام Prohibit access to Control Panel and PC settings روبرو خواهید شد.روی آن دابل کلیک

کنید.بعد در صفحه نمایان شده باید عبارتی را که کلمه  disable در آن نهفته علامت دار کنید با این کار هر وقت شخصی قصد ورود به بخش control panel را داشته باشد با پیغام خطایی از این کار منع می شود.

 

ابوذرقنبری بازدید : 397 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

برای فعال کردن این قابلیت (Parental Controls  ) مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا وارد کنترل پنل ویندوز خود شوید و روی گزینه Parental Controls  کلیک کنید بعد از این کار ,رابط کاربری زیر باز خواهد شد.

حال روی حساب کاربری مورد نظر که باید از نوع استاندارد نیز باشد کلیک کنید.بعد صفحه مانند زیر باید نمایان شود

حال زیر عبارت Parental Controls دو گزینه میبنید که به طور پیشفرض این قابلیت در حالت Off (غیر فعال) قرار دارد.برای فعال شدن این قابلیت

Parental Controls روی گزینه On, enforce current settings کلیک کنید ..

در قسمت Time Limits میتوانید ساعت هایی را که کاربر میتواند وارد حساب کاربری خود شود را تعیین کنید.گزینه دوم یعنی Games نوع بازی هایی را

که کاربر بر اساس گروه سنی می تواند بازی کند را تعیین میکنید.و گزینه سوم با لیست کردن برنامه های نصب شده روی سیستم, به شما این

اختیار را میدهد که کاربر مورد نظر را در استفاده از یک یا چند برنامه محدود کنید..

ابوذرقنبری بازدید : 303 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Safe Mode یا حالت ایمن در مرورگرها به حالتی اطلاق می گردد که مرورگر در حالتی که تمام افزونه های نصب شده بر روی آن غیرفعال است اجرا

می گردد. این قابلیت زمانی که مرورگر به مشکل می خورد بسیار کمک کننده است و به وسیله ی آن می توان پی برد که آیا مشکل کنونی مرورگر

از جانب افزونه های جانبی به وجود آمده است یا خیر. این قابلیت در کلیه ی مرورگرهای شناخته شده ی کنونی وجود دارد. در این ترفند روش ورود

به Safe Mode در مرورگرهای Google Chrome ،Firefox و Internet Explorer را برای شما شرح می دهیم.

ورود به Safe Mode در مرورگر Firefox:

مرورگر را باز کنید  و بر روی دکمه ی Firefox که در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

بر روی فلش جلوی گزینه ی Help بروید تا منوی جدیدی پدیدار گردد.

اکنون گزینه ی Restart with Add-ons Disabled را انتخاب کنید تا مرورگر بسته شده و دوباره باز شود ولی این بار بدون افزونه ها.

ورود به Safe Mode در مرورگر Google Chrome:

بر روی شورتکات مرورگر Google Chrome در صفحه دسکتاپ راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید (اگر شورتکات این مرورگر در دسکتاپ موجود نیست از منو یا صفحه ی Start ویندوز می توانید کمک بگیرید).

در پنجره ی باز شده به سربرگ Shortcut بروید.

حال در قسمت Target و در کادر روبه روی آن به انتهای عبارت نوشته شده بروید و عبارت زیر را وارد کنید:

–-no-extensions

به طور مثال عبارتی که در نهایت باید در کادر مذکور وجود داشته باشد می بایست به شکل زیر باشد:

C:Program FilesGoogleChromeApplicationchrome.exe" –-no-extensions

ورود به Safe Mode در مرورگر Internet Explorer:

کلیدهای ترکیبی Win+R را بزنید تا پنجره ی Run باز شود.

عبارت زیر را در کادر Run وارد کنید و Enter بزنید:

iexplore.exe -extoff

ابوذرقنبری بازدید : 301 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

بدین منظور:

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+I را فشار دهید و سپس بر روی Control Panel کلیک کنید.

پس از باز شدن Control Panel بر روی Clock, Language and Region کلیک نمایید.

در مرحله ی بعد بر روی Language کلیک کنید.

در این صفحه لیست زبان های نصب شده بر روی ویندوز را مشاهده می کنید. در صورتی که قبلاً زبان فارسی را به ویندوز اضافه کرده اید، در میان زبان های نصب شده، زبان فارسی را انتخاب کرده و بر روی دکمه Move up کلیک کنید تا زبان فارسی در صدر لیست قرار بگیرد. اما اگر زبان فارسی را نصب نکردید، ابتدا بر روی Add a language کلیک کرده و پس از اضافه کردن زبان فارسی اقدام به این کار کنید.

در پایان بر روی دکمه OK کلیک کرده و یک بار ویندوز را از نو راه اندازی کنید. با اجرای یک اپلیکیشن  خواهید دید که زبان این اپلیکیشن فارسی خواهد بود.

ابوذرقنبری بازدید : 251 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

برای افزودن آیکن Computer به صفحه Start:

ابتدا در قسمت جستجوی موجود در صفحه Start عبارت Computer را وارد نمایید.

اکنون بر روی آیکن آن راست کلیک کرده و گزینه Pin to Start را انتخاب کنید.

با این کار Computer به صفحه Start ویندوز سنجاق خواهد شد.

اما برای افزودن آیکن Computer به صفحه دسکتاپ:

ابتدا بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست کلیک کرده و Personalize را انتخاب کنید.

از قسمت سمت چپ پنجره ی باز شده، بر روی Change desktop icons کلیک نمایید.

در پنجره جدید، گزینه Computer را فعال نموده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

با این کار آیکن Computer را بر روی صفحه دسکتاپ خود خواهید داشت.

ابوذرقنبری بازدید : 295 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

شما می توانید فولدر یا نرم افزار مورد نظر خود را به منوی Send To بیفزاید. به عنوان مثال اگر برنامه فوتوشاپ را به این لیست اضافه کنید به راحتی

می توانید فایل مورد نظر خود را از طریق کلیک راست برروی فایل و آیتم های موجود در منوی Send To انجام دهید.

اگر شما قصد دارید تا فولدر یا نرم افزار مورد نظر خود را به منوی Send To بیافزایید تنها کافسیت کلیدهای ترکیبی Win+R را فشرده و در Run عبارت زیر را اجرا کنید:

Shell:sendto

در این حالت یک فولدر برای شما نمایش داده می شود. این دستور در واقع میانبر برای دسترسی به فولدر زیر است:

%UserProfile%AppDataRoamingMicrosoftWindowsSendTo

حال برای اضافه کردن آیتم به لیست Send To تنها کافیست شورت کات فولدر یا نرم افزار مورد نظر خود را در فولدر Send To کپی کنید.

نکته:باید شورت کات را در این فلودر کپی کنید نه خود فولدر یا فایل اجرای نرم افزار مورد نظر را.

 

ابوذرقنبری بازدید : 215 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

خیلی ها برای نصب برنامه های کاربردی یا بعضی از بازی ها بر روی ویندوز جدید 8 یا ویندوز 8.1 به دلیل نصب نبودن نت فریم ورک دچار مشکل

هستند. از این رو تصمیم گرفتم آموزش نصب این نرم افزار را از طریق خود ویندوز آموزش بدهيم امیدوارم که مورد تایید قرار گرفته بگيرد.

برای نصب نت فریم ورک 4.5 و 3.5  باید مراحل زیر را انجام دهیم که همراه با فایل تصویری برای بهتر متوجه شدن گذاشته ام.

مرحله اول:وارد بخش کنترل پنل میشویم ب صورت عکسی که مشاهده می فرمایید.

مرحله دوم: بر روی گزینه uninstall a program کلیک میکنیم

مرحله سوم: بر روی گزینه turn windows features on or off کلیک میکنیم

مرحله چهارم: در سر برگ windows features تیک های نت فریم ورک 3.5 و 4 را میزنیم و در آخر ok را میزنیم

مرحله پنجم:در این قسمت صفحه دانلود نت فریم ورک باز شده و در عرض کمتر چند دقیقه که بستگی به صورت اینترنت شما کاربر عزیز دارد بر روی سیستم شما نصب میگردد.

ابوذرقنبری بازدید : 211 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

۱ ـ مرورگر سافاری را از صفحه اصلی اجرا کنید.

۲ ـ سایت موردنظرتان را که قصد دارید برای آن میانبری ایجاد کنید در مرورگر فراخوانی کرده و صبر کنید تا محتوای سایت کاملا بارگذاری شود.

۳ ـ روی آیکون منو (menu) فشار داده و از منوی به نمایش درآمده روی گزینه Add to Home Screen فشار دهید.

۴ ـ یک عنوان به میانبر جدید اختصاص داده و با فشار Add کار را به پایان برسانید.

توجه: اکیدا توصیه می کنیم نام میانبر جدید را خودتان تعیین کنید چرا که نام پیش فرضی که توسط برنامه از روی عنوان صفحه تعیین می شود در

بیشتر موارد بسیار طولانی است و آی پد نیز در بخش عنوان دارای محدودیت نمایش ۱۱ تا ۱۵ کاراکتر است.

همچنین آدرس سایت و تصویر بندانگشتی آن در این مرحله قابل تغییر نیست و این تصویر به صورت خودکار از روی تصویر favicon و در صورت نبود این تصویر، از محتوای فعلی سایت ایجاد می شود.

۵ ـ اکنون می توانید به صفحه اصلی بازگردید و میانبر ایجاد شده برای دسترسی مستقیم به سایت موردنظرتان را مشاهده کنید. این میانبر همچون

دیگر برنامه ها قابلیت جابه جایی دارد و می توانید آن را در پوشه ها گروه بندی کرده یا حتی با فشار طولانی روی آیکون آن، نسبت به حذف با فشار گزینه x اقدام کنید.

۶ ـ با تکرار مراحل فوق می توانید به هر تعداد که تمایل داشته باشید از سایت های مورد علاقه خود میانبر ایجاد کنید.

ابوذرقنبری بازدید : 223 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

۱- به قسمت تنظیمات تماس بروید :  به این صورت که کلید چرخ دنده شکل روی صفحه ی اصلی را بزنید و سپس My Device را انتخاب کنید و بعد از آن Call  را بزنید.

۲- گزینه ی Call Rejection  را انتخاب کنید و سپس فلشی را که کنار Auto Reject Mode است، بزنید.

۳- حال Auto reject numbers  را از بین گزینه هایی که نشان داده شده اند انتخاب کنید البته اگر می خواهید همه ی تماس هارا مسدود کنید باید گزینه ی  All Numbers را انتخاب کنید.

۴- به صفحه ی  Call Rejection باز گردید و به قسمت Auto Reject List بروید.

۵- حال با انتخاب گزینه ی  Create شما می توانید شماره ی مورد نظر را وارد کرده یا از قسمت Contacts گوشی و یا از طریق شماره های دریافتی شماره ی دلخواه را انتخاب کنید .برای این کارفقط کافیست کلیدی که عکس یک آدمک دارد را بزنید.

۶- حال در قسمت بالای صفحه گزینه ی Save را انتخاب کنید.

برای مسدود کردن شماره های بیشتر شما فقط باید مراحل ۴ تا ۶ را تکرار کنید. همچنین برای مسدود کردن شماره های شهر های مختلف کافیست تا پیش شماره ی آن شهر را در مرحله ی ۵ وارد کرده و سپس Start With را از قسمت پایین  Match Criteria انتخاب کنید.

بعد از انجام این مراحل در صورتی که یک شماره ی مسدود شده با شما تماس بگیرد، بر روی گوشی شما هیچ اتفاقی نخواهد افتاد اما برای آن طرف فقط یک بوق و بعد از آن هم بوق خرابی می زند.

اما اگر Call Log گوشی خود را چک کنید شماره ی مسدود شده ای که با شما تماس گرفته است را با یک علامت مسدود بودن نشان خواهد داد.

ابوذرقنبری بازدید : 247 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

به تازگی شرکت مايکروسافت از يک فناوري به نام پروژه Siena رونمايي کرد. اين پروژه در حقيقت يک نرم افزار براي ويندوز 8.1 است که به کاربران خود توانايي ساخت نرم افزار براي ويندوزهاي 8 و RT را مي دهد. نکته جالب در رابطه با اين فناوري عدم نياز به مهارت برنامه نويسي در پلتفورم هاي پيچيده برنامه نويسي مانند .Net است. علاوه بر اين، Siena با دستگاه هاي قابل لمس سازگار است و کاربران مي توانند حتي در تبلت خود برنامه اي را توليد و طراحي کنند. پايگاه خبري The Verge با اعلام اين خبر افزود که هر چند Siena در توليد و طراحي برنامه مانند Visual Studio نيست اما مي توان با آن برنامه هايي که ماهيت اسنادي داشته و يا تکيه زيادي بر عوامل بصري دارند با المان هايي نظير تصاوير، اشياء، ويدئوها و دکمه ها طراحي و توليد کرد.

نام Siena در حقيقت از نام محلي در ايتاليا برگرفته شده است و اين پروژه در حال حاضر در مرحله آزمايشي يا Beta قرار دارد. به گفته مايکروسافت اين فناوري جديد براي متخصصان و تحليلگران کسب و کار، مشاوران و هر شخصي که علاقه به توليد برنامه دارد اما از تخصص برنامه نويسي بي بهره است، مناسب مي باشد. کاربران مي توانند با امکاناتي که در اين پروژه قرار داده شده حتي براي سيستم هاي ابري يا همان Cloud نيز برنامه هاي قدرتمندي را توليد کنند. نرم افزارهاي Siena مبتني بر HTML5 و جاوااسکريپت هستند و با ساختار ديگر نرم افزارهاي موجود در Windows 8.x سازگارند. برنامه نويسان ماهر نيز مي توانند نرم افزارهاي توليد شده توسط Siena را باز کنند و تغيير دهند و حتي آن ها را توسعه دهند. کاربران متقاضي استفاده از Siena مي توانند پس از آن که نرم افزار خود را توليد کردند، آن را در Windows Store که همان فروشگاه نرم افزارهاي ويندوز است، قرار دهند تا ديگران نيز بتوانند از ايده هاي آن ها استفاده کنند. توليد نرم افزار با Siena به سادگي توليد و ويرايش يک فايل متني است. کافي است کاربر المان هاي مورد نظر خود را در پروژه خود قرار دهد و شکل و نحوه کار آن ها تعيين کند. جالب آن که اگر کاربر با فرمول نويسي در Excel آشنا باشد مي تواند به برنامه خود منطق و هوش هم اضافه کند که اين کار با اضافه کردن عبارات محاسباتي Excel قابل انجام است.

پس از آن که اين مراحل آماده شد بلافاصله و بدون انجام اموري مانند کامپايل، کاربر مي تواند از برنامه خود استفاده کرده و آن را براي استفاده ديگران نيز به اشتراک بگذارد. به گفته The Verge پروژه Siena بسيار شبيه استوديوي نرم افزار Windows Phone است که کاربران مي توانند توسط آن در وب براي ويندوزفون برنامه توليد کنند. پروژه Siena علاوه بر Excel با فناوري هاي ديگر مانند Azure ،REST RSS و حتي SharePoint نيز سازگار است و براي مثال کاربران به راحتي مي توانند يک RSS Reader را براي ويندوز 8 بدون نياز به داشتن مهارت هاي برنامه نويسي طراحي و توليد کرده و آن را براي استفاده ديگران به اشتراک بگذارند

منبع:بایت

ابوذرقنبری بازدید : 249 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

 

۱- وقتی تازه سیستم را روشن کرده اید، کلید ویندوز را فشار دهید (windows key) با فشار این کلید، صفحه استارت ظاهر می شود. هنگام کار

با ویندوز نیز هر زمان این کلید را فشار دهید، به آخرین اپلیکیشن دسترسی پیدا می کند.

۲- Windows key+Print Screen فشار کلیدهای ویندوز و پرینت اسکرین، با انجام این کار از صفحه دسکتاپ تان که در حال مشاهده هستید،

عکس گرفته وبه صورت خودکار در فولدر Pictures ذخیره می کند.

۳- روی تبلتی که ویندوز ۸ دارد، دکمه ویندوز را همراه با دکمه کم کردن صدای تبلت بزنید تا اسکرین شات از دسکتاپ شما بگیرد.

۴- Windows key+Q با زدن این کلیدها منوی سرچ باز می شود و با وارد کردن کلمه دلخواه روی اینترنت نتایج دلخواه می آید.

۵- Windows key+C چارم یا همان منوی استارت در ویندوز های قدیمی باز می شود.

۶- Windows Key+W در سیستم ستینگز صفحه جستجو باز می شود.

۷- Windows key+ Pause با زدن کلید ویندوز و پاز، صفحه پراپرتیز باز می شود و مشخصات ظاهر می شود.

۸- Windows key+. فشار دادن کلیدهای ویندوز و نقطه روی کیبورد، پنجره را به راست و چپ صفحه می برد و به اصطلاح تاگل می کند.

۹- Windows Key+ X دسترسی سریع به منو ها از طریق زدن کلیدهای ویندوز و ایکس فراهم می گردد و منوهایی مانند کامند، مدیریت بر

دیسک، اکسپلورر فایل ها و… از این طریق فراهم می شود. همچنین با کلیک راست در قسمت راست صفحه می توانید دسترسی سریع به منو ها را بیابید.

۱۰- Windows Key+ I با زدن کلیدهای ویندوز و آی، منوی ستینگز را باز می کنید و می توانید منوی پاور و روشن و خاموش را نیز در میان سایر منوها ببینید.

۱۱- Windows key+Z، وقتی اپ ها در ویندوز ۸ در حال اجراست، اپ ها را نمایش می دهد.

۱۲- Windows key+۱, ۲, ۳, … ۱۰، برنامه های چیده شده روی تسکبار به ترتیب شماره ها اجرا می شوند.

۱۳- Windows Key+ R با ترکیب کلیدهای ویندوز و آر روی کیبورد می توانید ران RUN را بالا آورده و دستورات و عملیاتهای مورد نظر را تایپ کنید. از

طریق ران می توانید اپ ها را با نوشتن اسم آن ظاهر و اجرا کنید.

۱۴- Esc با زدن کلید اسکیپ، یک چارم در ویندوز ۸ بسته می شود. (چارم همان منوی استارت در ویندوز های قدیمی)

۱۵- Alt+Esc چرخش برنامه های باز شده به ترتیبی که قبلا باز شده اند.

۱۶- Windows Key+E، با زدن کلید ویندزو و E ، دسترسی به MY Computer  فراهم می شود.

 

ابوذرقنبری بازدید : 207 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

از طریق iTunes شما با استفاده از iTunes میتوانید مخاطبین خود را از آیفون به حساب کاربری گوگل خود منتقل کنید برای این منظور ابتدا باید

iTunes را روی کامپیوتر خود نصب کنید بعد نیاز به یک ارتباط اینترنتی روی کامپیوتر و کابل داده و البته یک حساب کاربری گوگل دارید. مخاطبین

همگام سازی شده اطلاعاتی شامل نام ، تصویر، شماره و دیگر اطلاعاتی مانند آدرس ، یادداشت های مخاطب، پست الکترونیکی و دیگر اطلاعات

مخاطب را در بر میگیرد. برای انتقال مخاطبین مراحل زیر را به کار ببرید:

۱- برنامه iTunes را روی کامیپوتر شخصی خود اجرا کنید.

۲- گوشی آیفون خود را به کامپیوتر متصل کنید.

۳- حال دستگاه متصل شده به کامپیوتر در iTunes ظاهر میشود روی آن کلیک کنید تا صفحه Summary آن باز شود.

۴- روی زبان Info کلیک کنید.

۵- سپس یک علامت در کنار گزینه های Sync Contact With و Google Contacts از منوی باز شدنی آن قرار دهید.

۶- سپس وارد حساب کاربری گوگل خود شوید ( البته اگر قبلا وارد نشده اید )

۷- بعد iTunes مخاطبین موجود روی آیفون شما را درون حساب کاربریتان میریزد.

۸- اگر شما هنوز حساب کاربری روی گوشی آندروید خود ایجاد نکرده اید میتوانید این کار از طریق منوی Settings > Accounts انجام دهید.

۹- حال اجازه دهید که حساب کاربری گوگل مخاطبین را به گوشی آندروید شما انتقال دهد.

ابوذرقنبری بازدید : 179 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

برای این منظور ابتدا پنجره System را باز کنید.

از سمت چپ گزینه ای با نام Advanced System Settings را انتخاب نموده و سپس از کادر باز شده زبانه Advanced را برگزینید.

در زبانه Advanced و در بخش Startup and Recovery گزینه Settings را انتخاب کرده سپس در کادر باز شده و در بخش System Startup می توانید

تنظیماتی از قبیل تغییر سیستم عامل پیشفرض برای راه اندازی و زمان مورد نظر برای نمایش لیست سیستم عامل ها و .. را تنظیم کنید

ابوذرقنبری بازدید : 263 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

استفاده از Windows To Go به منظور ایجاد یک فضای کاری قابل حمل :

برای شروع کار کافی است در ویندوز۸ کلید ترکیبی Win + X را از روی صفحه کلید خود فشار داده و سپس Control Panel را از منوی باز شده انتخاب کنید.

نمای کنترل پنل خود را به نمای Small Icons تغییر دهید.حال شما باید گزینه Windows To Go را در پایین کنترل پنل خود ببینید. روی آن کلیک کنید.

فلش دیسکی که تمایل دارید آنرا به یک فضای کاری قابل حمل تبدیل کنید را انتخاب کنید. بعد از انتخاب فلش دیسک روی دکمه Next کلیک کنید.

این ویزارد به صورت خودکار فلش دیسک و درایوهای CD\DVD شما را برای معتبر بودن فایل های نصب مورد اسکن قرار می دهد.بعد از

اینکه شما ورژن ویندوز مورد نظرتان را انتخاب کردید روی دکمه Next کلیک کنید.

بعد از اینکه به انتهای مرحله ویزارد رسیدید اخطاری مبنی بر تایید فرمت فلش دیسک شما نمایان می شود.

 می توانید با کلیک بر روی Create آغاز ایجاد پردازش را رقم بزنید.کل کار همین بود حال شما یک فلش دیسک بوتیبل(Bootable) که

ویندوز نیز روی آن نصب شده است در اختیار دارید.

نـکتــــــه :با انجام مراحل گفته شده فلش دیسک شما دیگر در Explorer ویندوز نمایش داده نمی شود.

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 308
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 7,212
  • بازدید سال : 70,530
  • بازدید کلی : 1,246,861